Dille på stjärnor..

Jag har svårt att gå förbi något i en affär med stjärnor på, det behöver bara vara en liten liten en för att den ska fånga min uppmärksamhet! Har ingen aning om varför, det bara är så. Precis som jag har svårt att gå förbi randiga kläder utan att känna på dom. Möbler, kläder, ljuslyktor ja allt med denna lilla form på! Sätt en stjärna på produkten så har ni en köpare här! Nu finns det ju ett barnklädesmärke som heter Nova star som alla har en liten stjärna på sig, jag kommer antagligen bli deras bästa kund inom kort och Kayla kommer, när hon blir äldre, undra varför hon hatar allt som har med stjärnor att göra!

Här är några av mina stjärnor hemma...

    

Ja mattan är smutsig, men då skulle ni se undersidan!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Stars and stripes! Vart är stripesen? hehe

2011-04-19 @ 13:45:31
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Mirre

Jag tänkte länge innan jag förstod vad du menade, trodde du pratade om strippor! =) Ränderna kommer en annan gång!

2011-04-19 @ 20:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0