Det börjar dra sig mot sitt slut..

Snart är sommaren ett minne blott, snart är det mörkt och kallt och flera månader av väntan till nästa sommar, det är en aning deprimerande! Räddningen just nu är USA resan om tre veckor, jag har blivit lovad värme och sol!



Vi var ute på sjön igår och sola och bada, säkert årets sista tur med båten, men sjukt härligt var det!

På kvällen drog vi in till Öregrund, till Roslagsloppet, det är en festlighet där en hel hög med männsikor ser loppet som en anledning till att bli dyngraka och slåss om de får chansen.. Efter att ha använt ordet "Stick" till en kille som försökte tränga sig i kön blev jag kallad både fitta och främlingsfientlig, blev ett jävla liv och viftande med armar.. Vad gjorde jag för fel? Det känns som folk går runt på tårna och gärna hittar anledningar till att bli sura och kanske tom få veva till någon! Skärpning!

Inte träffa jag på Sara heller som var mitt mål med kvällen... buäää..

Kommentarer
Postat av: Veiken

Hej! Är det du som är inne hos mig och läser ibland? Jag har inte kunnat komma in på bloggen med den adress du har angett ( om det är du) så jag googlade på mirranpirran och fick upp dig! Ha det gott.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0