myskväll med alfapet..

Jag, Lillen och Carin hade myskväll igår, carin hade bakat mumsig kladdkaka så vi fikade och spelade alfapet, behöver jag tala om vem som vann? ;) Carin försökte hitta på en hel del egna ord under spelets gång, men det hjälpte tyvärr inte, och inte egenkomponerade stavningar heller!

Idag ska vi ha rörelse till musik i skolan, min grupp har gjort bänkrörelser till en svengelsk version av "jag har en gammal moster" Hoppas jag kommer ihåg stegen och att jag inte ramlar av stolen.. Måste bylsa på mig en massa kläder med för vi ska vara ute hela eftermiddagen och jag skymtar snö utanför fönstret..

Have a happy happy tuesday!

image344

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0