Nu börjar allvaret..

I eftermiddag packar vi in oss i minibussen och åker till Falköping, det blir vandrarhem två nätter. Får se vem som är uppe och går mitt i natten vem som får en skrattattack en timme därefter och vem som tafsar på vem ;) Förhoppningsvis kan man sova lite inatt så man inte ligger å tänker på matchen hundra gånger om..

Falköping är ett volleyboll gymnasium lag, dom förlorade inte en match förra säsongen, så det blir med all säkerhet en tuff startmatch...Jönköping vet jag inte så mycket om, lika bra det =)
Tur att vi har så roligt ihop laget annars skulle dessa helger vara olidliga, nu känns det mer som en liten minisemester med polarna =) Tänk om vi hatade varandra, och helst ville klösa ögonen ur första bästa..

För intresserade går det att följa matcherna online både lördag och söndag på volleyboll.se och sen gå till "hotline"

Wish us luck!

image313

Kommentarer
Postat av: Eken

hehe... vem vet, du kanske klöser ögonen ur nån miss i nassa. Själv stod jag tydligen och pratade i mobilen vid fönstret inatt. HAHA!! Psyko!

2008-01-11 @ 11:54:03
URL: http://ekens.blogg.se
Postat av: Petra

Petra + hotline =sant
:)

Lycka till tjejer!!! Kick some ASS!

2008-01-11 @ 12:52:40
Postat av: Sofi

Så länge jag slipper ha nån av centrarna i mitt rum känner jag mig skapligt lugn tror jag. Fast det är sant; ett par av kanterna var uppe och levde om i Umeå också... Elin, Anders och Maria: vill ni dela rum med mig? =)

2008-01-11 @ 14:29:40
Postat av: Mirre

Sofi: Jag har väl inte levt om? Jag ligger alltid stilla i min säng, rätt så tyst om jag får säga det själv..

2008-01-11 @ 14:47:50
Postat av: Petra

Sofi du är väl inte så oskyldig! Jag låg ju i godan ro och kastade kuddar på dig när du helt plötsligt kastade tillbaka och gjorde ett krig av det!! Å det va minsann inte min idé att kriga mot det andra rummet!!

2008-01-11 @ 22:50:41
Postat av: Mirre

Petra: haha just det! ingen är oskyldig... ja förutom jag då..

2008-01-14 @ 12:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0