Puppies!

Igår var vi i Värmland och tittade på valparna, inte lätt att slita sig när det var dags att åka hem. Jag har nog aldrig sett nåt sötare!! Mamman var jättego och uppfödarna var jättetrevliga. Vi har en favorit men bestämmer oss inte förän det är dags att hämta hem honom...åååhh! längta längta.. I höst ska jag och Neil ta jägarexamen, för det är en hund som måste få jaga och vi har länge tänkt ta det. Sen blir det mycket fjäll och ripjakt för vår del.. jag kan redan se det framför mig... en bössa i handen och Dallas vid min sida och ett par ripor som hänger i bältet... mm, trodde ni inte om mig va? =)Nu ska vi skruva ihop vårt kök...

236180-385

Kommentarer
Postat av: Sofi

Du kan annars få lite tips av din mamma på hur man dödar utan att skjuta :-)

2008-04-16 @ 19:09:06
Postat av: Mirre

hahaha, ska jag springa ifatt dom å strypa de små liven??

2008-04-16 @ 19:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0