längtar efter bullarna..

..Inte bullar med socker på.. utan miiina bullar.. med päls på!.. Klarar inte att vara utan hund så här länge.. ringde pappa i måndags å sa att jag ville komma och låna dom ett par dagar men då har den jäveln hyrt ut dom till morbror och hans fru. Jag får på riktigt ont i hjärtat och funderar på att åka tio mil bara för att hämta hit en åtminstone!... Jonna har lånat hennes föräldrars så tanken var att jag skulle dit för att få en liten hund-dos, men nu ska vi äta smörgåstårta ikväll.. och det är juh inte helt fel de heller =)
Carin och jag har suttit i telefon och pratat om hundar hela morgonen, den lyckans osten har juh en egen liten bebis...eller ja inte så himlans liten.. en rätt gigantisk Rottweiler, galet fin! =)
Jag vill meee ha en egen, bara en då..eller två som dom har sällskap..

Men huuur söta är dom inte dåå???

                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0