flytt mot norr..

Idag var jag och Jonna och hämtade ut nycklarna till min nya lägenhet, och åkte sen för att titta på den, ja efter att vi slängt i oss lite tacos på Buddys då Jonna blev gnällig! ;)
Efter att ha missat den första dörren, som var min, så sprang vi oss svettiga genom hela huset för att leta efter min förbannade lägenhet! ...Lägenhet är föresten synd att kalla den... en pytte pytte liten sådan isf, mer som en större garderob! ...Jonna och jag hade en lång diskussion och försökte komma fram till en lösning på hur fan möblerna ska få plats!...det bästa förslaget är nog att sängen får bli säng/soffa/mathörna och eventuellt datorbord me! För mycket mer får inte plats.. men men...har juh världens trevligaste granne iaf, Tina! =) Den jäkeln fick tydligen två kvadratmeter större än mig OCH persienner!! Men det betyder att festerna blir inne hos henne ..då hon har större! ;)

Just nu sitter jag ute i Östhammar.. imorn ska jag hämta upp Zanna i Öregrund för att sedan åka på dubbla 25års fest i Stockholm, dvs 50 års fest! Zanna har jag inte sett på hundra år, eller iaf fem år, så det blir en mycket trevlig bilresa med mycket att prata om =) Carin och Josefine (födelsedagsbarnen) har slagit på stort och hyrt ett partytält som ska slås upp hos Carins föräldrar... tokfint där, med utsikt över vattnet och gröna lund! =) att dessutom Sveriges partyelit kommer vara där gör juh inte saken sämre...fyyy va kul det ska bli... jabbbadabbbaaadooooo!

Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0