Kul va de..

Ännu en kväll med laget.. Vi började hemma hos Lisa och Anders.. Många brudar va de å många drinkar blev de.. Kom ner till heartbreak och såg en himlans lång kö, men som vi sa "lika bra å göra nåt roligt av de" Och efter några fru makkadamm och andra roliga lekar med tjejerna som stod framför oss så va vi framme vid dörren. Trist att inte alla kom in.. jobbigt att vakterna kommenterar min gårdag och säger åt mig att hålla koll på grejjerna ikväll..i garderoben skrattar dom när dom får syn på mig och säger att jag inte behöver en bricka för jag va rätt känd hos dom nu.. de e då man börjar fundera över vad som hände egentligen..
Drack värdens godaste drink igår, Petras påfund...den blir nya favoriten! Försökte hålla koll på alla brudar men de va inte lätt med alla karlar som hängde efter dom..populära tjejer!
Inte konstigt så snygga som vi är...kolla bara..

                

               


Kvällens dummaste kommentar: "De e tur att man inte har mustash när man äter korv så man får räksallad i hela skägget"

Kommentarer
Postat av: Stefan

Verkar varit en trevlig kväll de där.. =oP

2007-04-29 @ 12:46:29
URL: http://nordan79.blogg.se
Postat av: Gabbsan

Du blev ju fin i håret ju :)

2007-04-29 @ 16:18:11
Postat av: Marre

Värsta negersyrran.. Har du gjort brun utan sol? Tyckte håret såg fint ut på bilderna..

2007-04-29 @ 22:19:39
Postat av: Anonym

Stefan: Sjukt bra kväll =)
Gabbsan å Marre: tssss...tack =)

2007-05-01 @ 12:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0