dumma dumma frissan!

Det kändes bra redan från början när hon frågade en annan frissa vart hon skulle börja när hon satte igång och färga mitt hår.. och det absolut bästa jag vet är när en frisör säger "ojj" bakom ryggen på en.. det känns tryggt!..... När hon sedan är klar och jag ser missnöjd ut så utbrister fanskapet  "jag vet att det inte är precis vad du kanske ville ha men jag tycker den här färgen är snygg också!"...quuuueee?? Ja huvudsaken är att HON är nöjd! Vi funderade i ungefär två sekunder på om det skulle göras om men jag ville helst slippa komma ut med grönlila hår eller värre inget hår alls så jag slängde fram plånboken och stegade ut!
Nu ska jag ställla mig framför spegeln och försöka se det snygga som hon såg.. kanske är det jag som är blind...
Uppdaterar med bildbevis senare..

Kommentarer
Postat av: Eken

Hihi! Stackare... Hoppas du krävde att få det billigare. Får vi se dig ikväll eller? HB?
Kram

2007-04-27 @ 17:49:00
URL: http://ekens.blogg.se
Postat av: Jessica


Gå tillbaka och säg att du vill ha de fixat.. men av en annan frisör! så där ska det inte gå till!

2007-04-28 @ 18:02:20
URL: http://princessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0