Dagen efter..

Dagen efter ännu en fylla. Huvudvärken i morse blev resultatet av en flaska vin och lite dans på Goya.. Kebaben va sjukt god, kebabgubben va sjukt läskig. Han måste ha släppt sina kebabbar för att köra efter mig och på fullaste allvar tro att jag mer än gärna skulle vilja ligga med honom...creeep! 

Dagen efter separationen känns overklig, känns som jag bara är på besök hos min syster ett tag, känns som att allt ska bli som förut snart igen, men det blir det inte.. undra när jag kommer förstå vad som hänt.. Jag är komplicerad säger du..du skulle veta hur komlicerat det är att vara jag.

Praktik imorn.. hur många arbeten börjar varje morgon med mängder av kramar och små människor som är jätteglada att se dig?.. jag har valt rätt - jag älskar att kramas.

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh.. jag vill oxå kramas

2007-04-23 @ 14:12:50
Postat av: Miriam

Petra: Blir det konstigt om du gör de på ditt blivande jobb varje morgon? =)

2007-04-23 @ 18:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0