Spårlöst..

Jag har aldrig varit så slarvig, klumpig, glömsk som nu när jag är gravid. Säger någon "tappa inte" så tappar jag, står det en lapp med "glöm inte" så har jag nästa dag glömt och jobbigast av allt just nu är att jag tappar bort saker eller glömmer var jag lagt dem. Morgonen har bestått av ett sökande efter mina bil/husnycklar och jag har engagerat halva Akademiska sjukhuset att leta efter dom idag. Jag vet att dom kommer dyka upp på ett underligt sätt någonstans men tills dess skyller jag gärna på någon annan..


Kommentarer
Postat av: Annixen.

Sen får du "amningshjärna"...den liksom fungerar inte som den ska då, hi hi..

2011-05-11 @ 11:38:25
URL: http://annixen.blogspot.com/
Postat av: Mirre

Ånej! Jag måste nog skaffa en bättre försäkring! ;)

2011-05-11 @ 19:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0