Nykterist - javisst!

Gårdagen var en riktig bakisdag, ja jag var ju förståss inte bakis, men jag drogs med i Neils bakfylla och sympatiserade med honom genom att göra bakisfrukost (bacon, hashbrowns och ägg) även kallad Amerikansk helt vanlig vardagsfrukost! Efter det låg vi under täcket och drack läsk framför tv:n.. sen var det dags för den obligatoriska bakispizzan.. även resten av Uppsala åt pizza igår och pizzaägarna måste ha gjort halva årsinkomsten under en dag! Sen tillbaka till soffan och tv:n för att halvt kolla på tv halvt sova.. Innan jag skulle sova på riktigt mådde jag dåligt över mitt usla matintag under dagen och vägde upp det med att göra en stor sallad!

Valborgskvällen var helt underbar och den spenderades hemma hos Klings med grillat, underhållning och spel.. ja underhållningen stog de mest berusade för. Jag önskar jag hade kommit ihåg kameran så jag kunde dela med mig av en fyllekväll från en nykters perspektiv.. Jag hade vela haft en bild på han som låg och rulla runt på golvet i ett desperat försök att få sin lagkmrat att förstå att han var en köttbulle.. eller den underbara kvinna som kråmade sig på golvet för att sen försöka dyka ner under det då hon föreställde en delfin.. eller alla snygga danser och andra uppträdanden. Jag skrattade mest hela tiden och har insett att man inte alls behöver dricka sprit för att ha roligt, bara de andra gör det!

Kommentarer
Postat av: Lindha

ja herregud...jag kunde inte vara gladare över att du inte hade en kamera med dig...då hade jag gått under!

2011-05-02 @ 16:52:47
URL: http://lindhas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0