Jag väljer Glitterbritta..

Egentligen satt här Bitterfitta som ville skriva om människor som kan förstöra ens dag med bara ett par ord, men jag ångrade mig och tog fram Glitterbritta istället..

Glitterbritta har inget att sura över, hon har ätit grillat till lunch, suttit ute och tittat på sin hund som skuttat runt och grävt ner kottar i jorden. Glitterbritta har skrattat i telefonen med en underbar vän och sedan legat och tittat på sin mage där en liten efterlängtad tjej far runt. Vad gör det om det haglar lite ute idag? Snart är det sommar och lite hagel kommer inte stoppa den! Snart är det varma dagar och sena kvällar på altanen.. och om tolv veckor har jag en liten bebis i min famn. Jag är ledsen men ingen lyckas locka fram Bitterfitta just nu, inte någon längre stund iaf! För Glitterbritta tar över!

Kommentarer
Postat av: Lindha

Bra Honey rätt tänk!!!!!!!Love you

2011-05-03 @ 17:26:26
URL: http://lindhas.blogspot.com
Postat av: Helene

kloka ord det skall jag tänka på nästa gång, har själv varit en rejäl bitterfitta i två dagar :( Men får nog leta reda på glitterbritta ist :)

Kram på dej

2011-05-03 @ 19:58:21
URL: http://dernole.blogspot.com/
Postat av: Mirre

Ibland kan jag vara klok! :)



Kram

2011-05-03 @ 21:32:32
Postat av: Kristin

Det är OK å vara bitterfitta ibland. I am! ;-) hihi

kram vännen!!

2011-05-04 @ 13:20:31
URL: http://ekens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0