Imse vimse..

Natten till igår kände jag hur något killade mig på armen, jag tog mobilen och lös på den..."OOUUIII!!" En stor fet spindel stog där och stampade.. den landade efter lite flaxande på golvet och en fet bok ligger nu över den. Jag snurrar runt i sängen och lyser överallt för att se om det finns fler och mycket riktigt ligger det en till och lurpassar nedanför sängen, antagligen mamma spindel då den var dubbelt så stor, även den fick en fet bok över sig, jag fortsätter lysa överallt och det börjar klia på hela kroppen.. somna gjorde jag nån gång på morgonkvisten..

Igår kväll var det dags igen då, jag genomsökte såklart området runt och i sängen innan jag motvilligt kröp ner under täcket. När jag släckt lampan och ska till och sova så får jag en känsla av att det är något bakom mig, jag tar mobilen och lyser bakom kudden och banne mig där står en och lurar!! Han bara väntade på att jag skulle släcka så han kunde anfalla i mörker! Nu blev det inte mycket sova av inatt heller och tre böcker ligger på golvet och får göra det tills det är dags för dammsugning.. Men frågan är - Hur många spindlar ingår i en spindelfamilj? Jag gissar att jag dödat mamma, pappa och deras groteskt stora unge.. är dom hämndlystna? Kommer morbror, farfar, stora feta fastern att komma tillbaka efter mig nu? Hur många böcker ska jag ladda upp med liksom? Men det som förbryllar mig mest nu på morgonen är om jag är synsk?? Hur kände jag att någon lurade bakom kudden?


Det lär regna ett par dagar nu iaf... sorry bout that..

Kommentarer
Postat av: Sofi

Jag förstår mig inte på dig Mirre...

Du äter gärna kött men tycker det är konstigt om det är blod i brödet. (Kött är djurmuskler och innehåller bland annat blod)

Du har en mor som går under epitetet "The Strangler" men du är rädd för spindlar.

Säg nu bara inte att du har bacillskräck för då har du: 1. Valt fel yrke 2. Valt fel tillvaro de närmaste åren.

2011-05-18 @ 21:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0