4:e maj

Tråkig rubrik, men jag har jättesvårt för att komma på rubriker... rutan "subject" på mejl kan ta evigheter att skriva, oftast längre tid än hela mejlet tar. Det känns som det är det viktigast av allt, som en headline på en dagstidning, och den måste vara klatchig och fånga intresset för att inte hamna i skräpposten. Om du struntar i att fylla i den så kommer en liten ruta upp "Are you sure you wana send the email with no subject?? Are you??" Ja kanske inte precis så, men ungefär..

Idag har jag lärt mig konsten att "det man inte har i benen får man ha i huvudet" Detta berodde på en energisk hund som vill göra nåt, nu nu nu! Matte som har sammandragningar delux klurade en stund sen pallrade jag mig iväg och hämta en hög godis, tillbaka till soffan där jag låg och dirigera Dallas att hämta saker. Efter någon kvart, ett gäng godis och en soffa full med skor, handdukar och vedträn somnade han sött. Jag fortsatte i samma bana på eftermiddagen då det var kissdags. Ute på gården finns ett gäng "hinder" och så tog jag fram en gratistunnel vi fått - Agility! Jag stod stilla och dirigera medan Dallas for runt över hinder, under hinder och igenom hinder lyckligare än ett barn på leklandet.. nu skulle man kunna smälla raketer här inne utan att han vaknar!


Agilitybana - tips för rastlösa hundar och ägare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0