Små små små små bebisar..

Lindha har varit här och förgyllt min kväll, hon hade med sig ett fin fint paket med sudoko, korsord och prinsessmandalas med färgpennor!! =) Hur bra är inte det?? Nu kan jag pyssla hela dagen! Ett besök av Lindha kan göra att vem som helst känner sig lite friskare..

Neil och jag fick åka ner på neonatalavdelningen ikväll och se hur de jobbar där och vad som händer då man föder för tidigt. Känns jättebra att de förbereder oss på allt som kan hända. Det var så himla lugnt och mysigt där nere och bebisarna såg inte alls ut som ailiens som jag hade föreställt mig. Dom var hur söta som helst, pyttesmå förståss, men otroligt söta! Några satt och sjöng för sina bebisar och några gick och bar dom i en sjal. Alla hade egna små familjerum, riktigt hemtrevligt =)

När vi kom upp frågade barnmorskan hur sängen var och jag berättade att


Kommentarer
Postat av: Petra

Det känns som att det tog abrupt slut det här inlägget. Føder du? :P

2011-04-07 @ 21:58:27
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Lindha

Det var så fint att få se dig honey!!! Har saknat dig!

Hoppas verkligen du får komma hem snart:) Om inte annat kommer du bli en hejjare på korsord och rita innanför linjerna:)

2011-04-08 @ 23:18:29
URL: http://lindhas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0