Nu startar vi lördagen..

Svängde ihop lite pannkakor på morgonen, det lät lättare än vad det var, ty detta är min första pannkaksihopssvängning, och jag fick google receptet och var inte alls så haj på att vända i luften som jag hade föreställt mig! Men resultatet vart inte alls tokigt! Vi toppade med sirap a la American style - Maple Syrup! Medans jag stoppar munnen full av, vad jag egentligen tycker är efterträtt, så sitter jag och känner mig nöjd efter en mysig kväll med the Klings! Vi grillade, åt smarrig chokladmoss med jordgubbar och så körde de som inte måste vila en pingisturnering.. ja dom var även snälla och körde en runda handikappspingis med mig. Sittandes på en stol viftade jag runt med mitt racket och kände mig som lillasyster som väl fick vara med en runda! I vanlig ordning spelade vi pictionary när kvällen kom.. det är en fröjd att ha en amerikan med ibland- en omgång ritar han skor och en tusenlapp, F gissar febrilt och Neil viftar med armarna för att visa att F är nära.. av en slump råkar F säga "tusenskorna" JAA ropar Neil lättad... eum, du menar tusensköna tror jag älskling..

Kommentarer
Postat av: Lindha

Haha så jävla klockrent!!!! Tusen skor...

2011-04-17 @ 20:01:10
URL: http://lindhas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0