Min duktiga vovve..

Idag har Neil och Dallas varit på fältträning i Enköping, jag fick en redogörelse när Neil kom till sjukhuset och blev mäkta stolt när jag fick höra hur duktig han hade varit. Han hade haft bra sök och stog som en staty när han hittade fågel tills Neil kom fram. Sen att han vart lite ivrig när de flög iväg har vi lite överseende med =) Tror Neil får föra och jag träna framöver!
Innan Dallas åkte iväg med familjen Vesterlund fick jag åka rullstol ner i garaget och pussa på min zombi, han såg helt slut ut efter dagens träning! =)
Ojj vad man kan längta efter den här saken...


Kommentarer
Postat av: Sofi

Så du har kommit tillbaka från din tripp över Atlanten - trevligt! Ganska chockartad inledning på bloggandet dock, jag håller alla tummar jag har för dig och bebben!

Kram från Sofi.

2011-04-09 @ 21:13:30
Postat av: mirre

Sofi: när ska du skaffa Facebook? Bebisen mår bra, men tycker ätt livet i magen är lite väl trist.. hoppas allt e bra! Kram

2011-04-09 @ 22:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0