Jobbe?

Idag är det långfredag, allt är stängt, även fast jag inte behöver något blir jag lite stressad över det och får plötsligt ett behov av att köpa saker just idag!!

Långfredag i vår familj betyder jobb, därför den blir extra lång tror jag. N sliter ut tvättstugan (som jag precis organiserat) för att göra en ny. Invalido här sitter och jobbar med hemsidan, nej jag kan inte göra en hemsida, men jag uppdaterar den.. ta en titt vettja www.nlsbygg.com

Annars har jag åtta limpor kavring och en plåt kärleksmums som jag jobbar på att få ner, än så länge sjukt gott! Igår kväll kom J, R och deras underbart söta K och hjälpte oss äta. Mycket trevligt och jag är helt kär i deras dotter, hon skulle kunna få den största barnhataren att vilja skaffa barn! Hoppas Kayla blir lika go! =)

Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0