Från oansvarig leva-livet-blogg till mamma-blogg?

Vi provar igen då, det är ju kul att blogga.. om man har tid.. och tid har jag lite extra just nu..
För ovetande är jag på smällen/gravid/på tjocken.. är i vecka 23+5 idag och i lördags tyckte lilltjejen Kayla att det var dags att kolla in världen. Det vart till att åka i 150 in till Akademiska då ett blodbad startade hemma på kvällen. Min moderkaka ligger i vägen så vi visste vad det handlade om men var oroliga för att blödningen skulle sätta igång en förlossning, lika oroliga var alla de 10 doktorer som mötte oss när vi klev in på förlossningen! Men efter mycket ståhej lugnade det ner sig och nu ligger jag alltså på Ackis för övervakning/fastbunden i sängen!
Dom är bäst i landet här på för tidigt födda och andra landsting skickar sina bråttom-bebisar hit, så det känns som vi är på rätt plats! Idag ska vi få göra ett besök på neonatalavdelningen, det ska bli spännande och jag beundrar dom för deras vilja att förbereda oss på så mycket som möjligt, det lugnar mitt lilla mammhjärta..

Sjukgymnasten var precis in med sängövningar som jag ska göra, inga kaloribrännare direkt men det är för att jag inte ska bli stel/mögla..

Kolla in min utsikt här, hur mycket betalar folk för att få en skymt av slottet liksom?!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Gött å få läsa din blogg igen. Och jäkligt bra att du bloggar nu så man får veta hur allt går. Och snälla raraste! Fortsätt blogga sen när Kayla kommitut så man får se lite bilder på henne och höra lite hur saker och ting funkis.

Allt kommer gå jättebra Mirre!! kram!!

2011-04-07 @ 12:43:53
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Mirre

Tackar, ja det är jätteskönt att skriva av sig nu.. lovar att fortsätta sen med.. följer ju din bara för att få en skymt av dina gullungar =)

2011-04-07 @ 14:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0