..fortsättning

Ja halva förra inlägget försvann visst (korrekt Petra =))

Skulle bara berätta om tempurmadrassen jag fick inkånkandes här igår.. efter att jag berättat för sköterskan att jag inte ville komma ut mer plattstjärtad än jag redan är så var hon snäll och letade rätt på denna himmelska sak. Nattens betyg av madrassen blir MMMMM... och naturligtvis måste jag se om den går ner i min resväska sen!

Igår kväll kom Martin, Marre, Jocke och Jeanette och överaskade, det var nog maxbeloppet på personer som fick plats i mitt rum och dom fick liksom stå på rad för att få plats. Allt känns mycket lättare efter ett besök av gulliga vänner.. dom kunde ju ha skippat att prata om den underbara Parisresa dom ska åka på och som vi surt missar!! Men ingen är ju perfekt.. ;)

Läkaren var precis in och informerade om att jag blir kvar i helgen men att jag ska få prova gå runt lite på avdelningen. Bättre att prova här än hemma.. sen kanske kaaanske jag kan få åka hem på måndag! "fast fortsätta vila i sängen där med" sa hon och spärrade ögonen i mig. "jag lovar" sa jag och stirra tillbaka.


Vänner som kommer med sånt här när man är sjuk bör man vara rädd om..



Visst är hon go min lillfisa ;)


Kommentarer
Postat av: Petra

Ja det är inte bara att han är bra på att göra tårtor. Han tycker att det är roligt till och med! Så han blir alltid glad om han får en anledning att baka! Kan det bli bättre? :)

2011-04-08 @ 13:02:48
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0