En färgklick!


Dagen har spenderats ute, Neil har krattat och rensat trädgården från skräp, jag har lapat sol och rensat navel från ludd.. När vi fått lite ordning och reda i trädgård och navel så begav vi oss mot Plantagen för att handla lite blommor. Även där var det Neil som sprang runt och plocka och jag peka eller skaka på huvudet. Några skakade på huvudet åt mig och tyckte säkert att jag var en vidrig sambo.. Skulle helst vilja trycka en tröja där det står något i stil med "Jag är sjuk och får va´ lat!" eller kanske en keps på Neil som säger "Save me" I alla fall så slutade blomsterkalaset på 1700 spänn! Ja jag springer ut och gräver upp varenda liten pensé och tar in dom om det börjar snöa! Nu har vi små färgklickar i trädgården iaf, och jag känner att sommaren kan komma nu, jag är redo..



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0