Dagens fundering..

Ok, i vår/sommar har jag tänkt ligga i en solstol och invänta Kayla.. ja eftersom jag kommer vara sjukskriven och inte får röra mig så har jag målat upp en bild av hur jag ska ligga under äppelträdet med en bok och någon läskande dricka bredvid mig och Dallas tuggandes på en pinne.. MEN så slog det mig.. hur gör jag när det är dags att vända på steken?! När framsidan fått sin färg och det är dags för rygg och baksida av ben! Det går ju aldrig med tjockmagen! Jag kommer se ut som en black n white cookie.. eller?

Kommentarer
Postat av: Kristin

Dilemman dilemman eller hur. samma problem hade jag med Theo i magen. Jorå, jag var "enkelstekt". Ryggen förblev vit hur jag än bar mig åt. Och Jag provade det mesta... Sen att benen var så jäkla uppvätskade så dom inte tog åt sig solen av någon anledning... Så man kan väl säga från midjan och upp hyffsat sådär lätt sandbrun färgad. Midjan och ner, runt och upp över HELA baksidan. Transparant! Snyggve.....

2011-04-10 @ 21:29:07
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Mirre

Haha, vafan trodde du skulle ge mig tips och knep! Det är kört alltså, bara att köra ner fåfängan i halsen! :)

2011-04-10 @ 21:47:56
Postat av: Kristin

Ptja, du kan ju prova det jag gjorde. Köp en sån större badring och lägg dig över ;-) hehe

Och sen... ligga på sida mot solen på nån bänk lr så. Eller om du ligger på stranden får du gräva ner magen i sanden. hehe

2011-04-11 @ 09:14:13
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Mirre

Du är inte dum du Kristin! :) En grop i gräsmattan får det bli!

2011-04-11 @ 14:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0