Dagen efter kvällen innan..

Är det bara jag som sjunger på er Orup låt när jag ser den här bilden? Ja fast man byter ut står mot sitter... Ingen? Nej kanske var lite långsökt..



Detta var bilden på förlorarna i pictionary, vinnarna lägger jag inte upp någon bild på med risk för arga telefonsamtal! ;)

Mycket angenäm kväll igår, de fyra tävlingsgalningarna möttes först i en runda Cornhole medan jag och Dess satt och pratade graviditeter och jämförde åkommor =) Sen var det grilldags, vi provade vildsvinskött som roterade på grillen, jag provade en mustugga och skyllde på graviditeten som så många gånger annars! Har ni sett ett vildsvin? Man blir inte sugen på att äta dom direkt! Som en snuskgubbevariant på Pumba!

Kvällen fortsatte i den vanliga tävlingsandan medan vin, öl och whiskyångerna blev tätare. En i huset ligger bakis idag och har svårt att komma ur sängen, ännu svårare verkar det vara att lyfta ögonlocken. Nej det är inte jag, jag dricker ju inte! Nej inte Neil heller, han lägger klinker i tvättstugan..

Nej här har vi tröttmössan...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem vann 3 av 4 spel?

2011-04-25 @ 16:24:18
Postat av: Lindha

varför är jag inte förvånad att den kommentaren även dyker upp här;) Grym kväll vännen!!!!!

2011-04-25 @ 19:14:54
URL: http://lindhas.blogspot.com
Postat av: Mirre

Det enda jag minns är att jag vann i allt jag deltog i! ALLT! =)

Mycket trevligt, kom tillbaka snart! =)

2011-04-25 @ 20:54:16
URL: http://mirrepirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0