Allt går att grilla..

När Neil hade hämtat mig från sjukhuset i måndags skulle han in på affären för att köpa lite mat, jag fick såklart inte följa med för jag ska ju vara stilla! Lite förvånad blir jag när han kommer ut med en gigantisk kartong på kundvagnen. Det tog mig en fjärdedels sekund dock att förstå att han hade inhandlat en grill!! Inte en vanlig liten kolgrill (som enligt mig räcker bra) nej en sån där gigantisk gasolgrill! Det ska tilläggas att Neil är amerikan där uttrycket störst går först inte bara är ett uttryck utan en levnadsstil!


Jag vet inte hur mycket andra grillar, men i vår familj brukar vi starta den här tiden på året och sen blir det inte mycket annan mat fram till september någon gång! Helst med lite trevligt sällskap på besök och helst lite Corneholespel som avslutning. Cornehole ska jag förklara vad det är nån gång, men är du trött på kubb så är detta den ultimata sommaraktiviteten!

Såhär såg förra årets premiärgrillning ut..


Nu ska jag fortsätta vila (kräks på det ordet snart) sen blir det en dusch innan kvällens grillning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0