She´s back!

Efter ett långt övervägande bestämde jag mig för att börja blogga igen, jag vet inte om det var ,samtalet med Lindha, mitt sug efter att skriva eller bara tristessen i detta väder som fick  mig att logga in igen. Men det är kul, kul att skriva av sig och skicka ut ett meddelande från Miriams hjärna ut i cyberrymden, jag har saknat bloggen!!

Istället för en uppdatering av det förflutna uppdaterar jag om framtiden.. framtiden tisdag tar med mig och min syskonskara med bihang till Sveriges största ö, det lär det vara va? Iaf om man plattar ut alla raukar! Jo klart den är störst, störst bäst och vackrast! Vi ska turista ett par dagar och bo hos Martins mamma och hennes karl. På lördag är vi hemma igen för att packa ur och packa om och dra vidare till Värmland, närmare bestämt Ransäter, där ska Dallas trippa runt på tå i en ring och visa sig vacker, vi hoppas på en fet rosett att hänga på väggen! ;)

Sista Augusti åker syrran, Martin, Neil och jag till USA, jag längtar sjukt mycket, syrran har hängt på amerikanska klädbutikers hemsidor i en vecka, man kan se hur hon skakar till och stönar högt när hon letar runt och hittar massa snygga grejjer som hon MÅSTE ha. Martin gör liknande ryckningar när man börjar prata om maten som finns i USA =)

Själv ska jag titta efter "birdlaunchers" nu, en träningsbur så vi kan träna Dallas på fågel... jag vet...


Kommentarer
Postat av: Petra

Welcome back babe!

2009-07-20 @ 13:14:08
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Marre

Lääängtar... :)

2009-07-27 @ 13:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0