Då va det dags..

Läge för uppdatering kanske =) Bygget går framåt, men att få det klart innan Dallas kommer har vi givit upp, ska försöka göra det valpsäkert tills dess bara! På fredag eller lördag hämtar vi vår lilla bebis, kommer bli en stor omställning, och jag väntar mig vakna nätter, kiss på golvet och en massa oro!
Den här veckan gör vi vårt projektarbete, vi har lånat barn från min praktik och varit ute i skogen.. provat några idéer, grillat korv, sjungit en hel massa och haft jättemysigt! Vilket yrke detta är! =)
Igår fick jag ett glädjande besked om en vän som ska ha barn, guud va roligt! Nu vill jag åka dit och titta på den fina magen =)

Nu ska jag sätta mig i trädgården och dricka mitt morgonkaffe, ja jag vet att det är en aning sent, men vissa behöver faktiskt inte jobba varje dag! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofi

Men så roligt att veta att du fortfarande existerar!
Var på Markheden i måndags och hade experiment - kkul! Också kul med två timmar beach idag.

2008-05-07 @ 21:15:32
Postat av: Mirre

Sofi: Nää va roligt! Vilken avdelning var du på? Jag va där igår och hade utedag!

2008-05-09 @ 11:04:04
Postat av: Sofi

Grön tror jag minsann att det var. Åsa, Maggan och Christina hette pedagogerna i alla fall.
Ska till Stockholm över helgen - kanske hälsar på dig och jycken och kollar in lyan på hemvägen om det är okej.

2008-05-09 @ 13:16:36
Postat av: Mirre

Sofi: Gör gärna det! =)

2008-05-11 @ 11:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0