tjolahopp!

Halva dagen gick åt till volleyboll istället för plugg, att spela volleyboll är ingen hobby, det blir ens livsstil ska ni veta. Mycket mejlande, telefon och fix.. men det roliga överväger såklart! =)
Åkte hem till jonna en stund iaf med en pigga-upp-pizza, mat blir man glad av, iaf jag och Jonna! Och Jonna behövde bli lite glad just idag! =)
Sen har jag mejlat med uppfödaren igen och blitt ännu mer sugen på att ta jägarexamen, mest sugen på att få hem en hund... blev till slut tvungen att åka hem till pappa och tjuva en av hans lufsar. Wilma åker mer än gärna hem till oss och älskar att få sitta i framsätet brevid mig i bilen =) Nu sitter hon med huvudet i knät på mig och undrar om vi inte ska göra nåt skojigare än knäppa på datorn...
Det ska vi! Men först ska jag laga "Harissa ris med grönsaker" supergott recept från arla.se, min bibel! =)

image310

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0