En helg som ingen annan helg..

Va sjutton ska jag vara så nervös för?? Jag vill sova på nätterna, inte sitta uppe å äta bananer och lyssna på min dumma grannes fotsteg..vad gör han/hon uppe klockan fyra på natten föresten?? Dummer..

Känns som hela världen kommer och tittar på matchen på lördag.. Carin kommer på fredag, himlans skoj! Och mamma, brorsan, syrran och Martin...vilken klack!

Det här med att hitta en lägenhet är svårare än man tror, det handlar ju om rätt mycket pengar med så det måste liksom kännas HELT rätt... kanske flyttar 2013..

Nej om man ska hämta tvätten då...
tjing!

Kommentarer
Postat av: Eken

Ja.. nä.. det blir nog inge mer sova förrän helgen är över tror jag. :P
LÄNGTAAA!!!!!

2008-01-17 @ 13:02:11
URL: http://ekens.blogg.se
Postat av: Sofi

Har hört från säkra källor att ingen i Tierp vill missa denna match.

Märkligt att de är så sugna på att förlora...

2008-01-17 @ 20:57:00
Postat av: Mirre

haha, skönt att höra att kaxigheten är tillbaka =)

2008-01-18 @ 09:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0