goddag..

Hektisk vecka blev det, jobb plugg och volleyboll, idag har jag fixa ryggen och dansa runt i skolan på schemat, sen ikväll överaskning? Det kan betyda vad som helst..
Match mot Falköping imorn och Jönköping på söndag, jag har en bra känsla i kroppen, och sist slog vi bägge lagen med 3-0, men ställningen visar på att dom borde vara bättre än dom var då, kul ska det bli iaf! Nästa helg är det sista matchen i allsvenskan, känns jättekonstigt, vad ska jag nu göra på helgerna? Jag tror att jag kommer virra runt på stan utan att veta vart jag ska ta vägen...hittar ni mig mumlan konstiga ord som "tarattaraa, graatis, A!" i ett hörn med en volleyboll under armen kan ni väl leda hem mig?

Kommentarer
Postat av: Eken

Ja man kommer väl stå i nått hörn och skrika "Övertramp för helvete!! Domarn! Övertramp!!!!"

2008-02-29 @ 11:39:35
Postat av: Sofi.

Fast Jönköping tog faktiskt 2 set av oss sist, hur konstigt det än kan låta.

2008-02-29 @ 21:58:51
Postat av: Mirre

Sofi: Så va de ja...de e matchen som jag inte minns alls! =)
Eken: Vi kan väl ta hand om varandra?

2008-03-01 @ 10:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0