...

Först till skolan för opponering idag på uppsatserna, gick rätt så bra, vi fick lite å fixa men inte katastrofalt mycket. Sen var det ner på stan för möte på banken.. Där fick vi låna en hel massa pengar, inte utan att man känner sig vuxen när man bara kan kliva in på en bank osso ger dom bort en massa pengar! Eller ja inte ger men lånar ut iaf.... Vi behövde inte ens bråka och säga "shyyyyrrra dååå"
Ja så nu är lägenheten vår från och med 1a april, åå vad jag längtar, måla och fixa och göra den superfin precis som vi vill ha den.. Ingen hyresvärd som bråkar med en och säger att oranga tapeter visst är fint och att fyrtio hål i väggen inte alls är mycket!
Träningen gick åt helvete idag, den glömmer vi bort ***********************

Lördagen vart juh helt sjukt rolig, hela gänget överaskade brorsan på Alborgen och han var nog i chocktillstånd bra länge innan han fick i sig en öl och kom igång. Mitt lag vann inte, och det va tungt, vissa säger att det är viktigast att vi har roligt, jag vet inte.... Maten var sådär, men sällskapet var desto bättre..
 Kul att så många långväga gäster kunde dyka upp, och förfesten i pappas lilla etta blev succé, de va ingen som egentligen hade lust att gå till heartbreak, men jag hade juh lovat laget att dyka upp så jag mota iväg alla och väl där hade vi skoj, jag såg inte så mycket av någon jag kände, mest en massa okända, mest brudarna från toaletten tror jag. Laget stod uppradade på dansgolvet precis som det ska vara, dom är som en del av möblemanget! =)
På söndagen vart det bakispizza på Kungshallen med hela gänget..
                   

Jobba klockan sju imorn *stööön*

Nu blir det Vänner i sängen...

Kommentarer
Postat av: Eken

Hmm... "en del av möblemanget" mm... jo.. jag tror jag tar det som en komplimang. :P
Å föresten, det gick väl inge dåligt på träningen!!??

2008-02-06 @ 10:26:46
Postat av: Mirre

Eken: johodu, men torsdag SKA bli bra!

2008-02-06 @ 13:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0