onsdag..

Har jobbat idag med mina älskade knoddar.. vi har varit på utflykt, plockat lingon och blåbär, byggt sandslott, haft cykeltävling och en hel massa annat lajbans! =)
Nu sitter jag och samlar energi till att ta tag i disk, matlagning, städ och tvätt...för att senare bege mig hem till jonna och plugga.. och förhoppningsvis ska jag hinna hem till jossan en sväng me..

Ska hem till östhammar på fredag och säga hejdå till morfar, visste inte att man kunde göra det sådär innan begravningen, men jag tror att det kan kännas bra att få en stund för sig själv..

I helgen sticker vi till uppsala och spelar cup, är sex spelare bara en dag och sju den andra, så det kan bli lite tufft...inga skador tack!

Nej om man ska sätta igång då... pust och stön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0