fredagkväll...

Har varit på snabbvisit i Östhammar jag och Jonna, gjorde en intervju till vår uppsats och så visade jag Jonna min hemstad.. hon va mäkta imponerad över allt vi hade...Coop, gokart, sibylla..you name it! =)
Va en sväng till systemet när jag kom hem och nu sitter jag bara å stirrar på vinflaskan, så good den ser ut! men den ska få stå där å se god ut till Lisa och Anders inflyttningsfest imorn...rock ´n roll! Hjälp vad jag längtar!
Ikväll blir det träning och sen ska jag till Jonna, antingen ska vi ner på interpol en sväng eller så blir det hemmamys med en film =)
Neil kom hit med en present innan han åkte till USA, en juicemaskin!! Precis en sån som dom hade på hotellet i Skellefteå... så nu är bordet fullt av apelsiner, här ska göras färskpressad apelsinjuice!! yuuummie!
Nej om man ska laga nåt.. pasta kanske..eller sallad...en macka?....med apelsinjuice såklart! =)

Kommentarer
Postat av: Jossan i norrland ;P

Miss joo stumpan! syns på måndag, ikväll e de fest!!

2007-11-03 @ 13:15:07
Postat av: Mirre

Jossan: Bra att du kommer, jag tycker inte om å bo själv!

2007-11-03 @ 13:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0