Östhammar..

Är ute i Östhammar i helgen, här kan jag skriva PM i lugn och ro och inte bli frestad av utgång och annat skoj. Har inte fått så mycket gjort på hela veckan som jag fått på några timmar här ute, lite draghjälp har jag av syrran som sitter i rummet brevid och skriver för fulla muggar.. Hon vill väl ha ledigt imorn när hon fyller år =) Japp imorn blir det kalas.. smörgåstårta och rådjursfilé blir det.. ja inte tillsammans såklart! =) ..Sen va det prat om bowling på kvällen..
Mamma är på semester med sina brudar den här veckan, det märks när vi försöker organisera oss här hemma, vi springer mest runt som yra höns och undrar vem som ska göra vad, och när, och hur! Nu har alla fått mat iaf och sitter lugnt ner..
Lite fiske ikväll kanske..



Förra årets rekord..trodde ni inte om mig va?

Kommentarer
Postat av: Petra

OJ!
Shit det va en talang du inte berättat om!
Hunden ser lite sugen ut! ;)

2007-05-19 @ 00:56:51
Postat av: Petra

What!! Vet du! När jag skulle skicka iväg det förra stod det att dom misstänker att det är spam!!
Hur kan man tro nått sånt om mig! :P Imorron är det party å du är inte här..hur ska jag klara mig?

2007-05-19 @ 00:58:01
Postat av: Eken

Mirre!! Nästa helg är det DU som håller dig hemma BÅDE fre och lö och partar! :P

2007-05-21 @ 08:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0