Om inte...

Ok, jag vet att det är osportsligt att skylla på domaren, ännu mer osportsligt att kalla henne fula namn och inte tacka för matchen.. jag vet allt det där...men i söndags sket jag och resten av laget fullständigt i det! I volleyboll fååår man inte hålla i bollen och sen slänga den över nätet, de e fan regel nummer ett.. och när det skiljer två poäng i avgörandet så lär domaren va me lite.. hon snuvade oss fan på en chans till semifinalen..och finalen som de va meningen att vi skulle spela i år! Jag vill fan ta en spade å gräva ner puckot med visselpipan!
Kul de va å dusha å packa ihop för att åka de massa milen hem när man egentligen va toktaggad och ville inget hellre än att fortsätta spela... AAAHHHRGGGHH!

Ok, nu har jag skrivit av mig nu ska jag tänka på allt de roliga som va i helgen istället, lördagen vann vi juh faktiskt alla matcher och på slutet spela vi tokbra, och kul är det att åka bort med alla brudar en hel helg me! =)
Nu måste någon skicka korten till mig så jag kan uppdatera med lite bilder...

Resan ner...

          

spela spela...

            

på stan..

  

slagna hjältar..

        





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0