sommar..

Roligt det är med svensk sommar, roligt det är när alla regndagar lyckas pricka in Miriams lediga dagar.. Ska min hud inte få se solljus den här sommaren?? Så fort solen åker fram slänger jag av mig kläderna och kastar mig ner på backen.. men efter fem sekunder dyker det alltid upp ett moln i storlek Afrika och så ligger jag där å huttrar, det slår aldrig fel.. Den 21 augusti kan svenska folket passa på att njuta för då drar antagligen alla moln ner mot Bulgariens kust och lägger sig som en klump över sunny beach, det är högst troligt!

Helgen skulle bestå av: båtfärd, läsa i solen, grilla i sommarkvällen, brun hud
Helgen har bestått av: tv-tittande, läsa inne i sängen, grilla i regnet, brun-utan-sol

Nu tittar solen fram, men jag gör nog alla en tjänst och håller mig inne.. eller fan att jag gör!... bikini ON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0