In this moment..

Ibland måste man stanna upp och fråga sig "till vilken nytta?"

Här sitter jag och tömmer ut min stackars överhettade hjärna för att få ihop en sida om etiska överväganden i våran B-uppsats och hänvisar till de forskningetiska principerna inom humanistisk-samhällsvetenskaplig forskning... det är lika intressant som det låter och varenda jävel som läser vår uppsats kommer hoppa över just denna del och skulle nån läsa genomskådar nog de flesta vår lögn.. allvarligt talat... till vilken nytta?

Jag skulle istället kunna vara ute i den friska luften och beskåda den vackra natur som står till allas förfogande där utanför fönstret.. men när jag tänker efter så kan man undra...till vilken nytta?

Jag tror ett avsnitt av vänner skulle göra mig gott... off I go...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0