Förlåt..

Förlåt alla vänner som känner sig bortglömda av mig den senaste tiden, mitt liv är kaotiskt! All tid som gick åt till volleyboll hela hösten och våren gick ut över vänner och skolarbete, nu försöker jag komma ikapp med skolarbetet och försöker samtidigt klämma in lite tid åt alla jag tycker om som jag inte hunnit träffa, och sen var det ju flytten också...pjuuh! Kvart över fem gick jag upp i morse för att hinna med dagen, nu häver jag i mig en skål chips, dagens första måltid för att sedan fortsätta med arbeten..
På lördag ska jag träffa Josefine, vi har inte träffats sen i höstas, det är oförlåtligt! Inge fest för mig på lördag alltså, kanske lika bra... bra men tråkigt!
Jag vill vara 8 igen, inga bekymmer, bara vara..

Jag vill ha sommar, jag vill ha en hel natts sömn, jag vill att alla mina vänner ska bo i samma hus som mig, åtminstone samma stad!

Kommentarer
Postat av: Eken

mm.. förstår dig. Men du ska inte tro du blir av med oss iallafall. Vi kommer till Uppsala!! hehe

2008-03-28 @ 08:51:58
URL: http://ekens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0