friiidaaaay!

Igår på träningen blev jag tvungen att ta i utav... var juh tvungen att visa att jag inte var bakis, både för mig själv och för hökarna på bänken som höll full koll ;)  Det gick rätt ok igår, men idag är jag helt tjock i halsen, har verkligen inte tid att bli sjuk, har juh dubbelmöte i helgen mot Gislaved och Ljungby och då gäller det att vara på topp.. Ska inhandla ett må-bättre-kit med mamma på stan idag. Mamma är i stan och då vill jag juh umgås med henne lite med, inte ligga hemma i en säng och vila, det får bli senare ikväll..
Eftersom längtan efter hund är stor just nu så ska vi behålla en av pappas hårbollar i helgen.. Stella ska få komma på semester hos farbror Neil och faster Miriam och bli bortskämd =) Brorsan och hans flickvän kommer hit med så vi ska visa dom stan, jag är nog den sämsta guid man kan få.. det jag har att visa är konserthuset, boulognen och heartbreak... sen då?

Kommentarer
Postat av: Petra

Du kan ju alltid visa Nord-Ost..
Slummen ;)

2008-02-15 @ 10:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0