problemet med små tuttar..

.. är att bikinis utan band inte sitter där dom ska! Min fina bikin från Nelly vette fan hur jag ska bära, den täcker liksom inte det som ska täckas! Och så va trosorna jättefina istället, de får helt enkelt bli topless! ;)
Det andra satt jättebra, linnet va perfekt och jag längtar efter att få ha det på mig nån kväll =)

Satt och tittade på när dom andra spelade beach ikväll, hade så himlans ont i benhinnorna så det gick inte! Kände redan på jobbet idag, när jag körde bil gjorde det jätteont, inte när jag gasa men när jag var tvungen att släppa på gasen värkte det...så det fick bli mest gasa! =)



Den här bruden har nog inga problem att hitta bikinis...

Däremot verkar hon vara hemlös, för hon hade sålt huset och köpt sina tuttar...
Jag behåller nog min lilla lägenhet och mina små mandariner till tuttar =)

Kommentarer
Postat av: Eken

Hej tuttlisa. hihi. Du kan ha din nya topp på min fest på lördag. För du har väl inte glömt den :P

2007-08-01 @ 19:30:14
Postat av: Mirre

Eken: Klart jag inte glömmer, fii fan va kul de ska bli! =)

2007-08-01 @ 22:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0