Lost and found..

Någonstans i tumulten för ett par veckor sen när vi skulle in till Ackis försvann min nyckelknippa.. jag har därefter letat i varenda väska, jacka och byxor som jag äger. Ja tom i mina vinterjackor och i handväskor jag nästan glömt bort att jag ägde. Jag har ringt och engagerat halva akademiska sjukhuset för att leta efter mina nycklar men utan resultat, ja jag har nog sökt igenom alla mina saker fem sex gånger! Hela denna tid har Neil stått i bakgrunden och flinat, lite glad över att jag äntligen slarvat och inte han, och han frågar gärna "har du hittat dina nycklar än?" och på nåder lånat ut sina till mig med lovord om att inte slarva bort dem också.. Jag har bett honom titta i sin bil och bland sina saker IFALL dom KANSKE ligger där! Han har tittat lite men menat att det är jag som slarvat bort dem. Idag, innan jag var på väg till polisen för att fråga efter dem, tog jag en sista runda, men denna gång i Neils garderob. Jag klappar på alla jackor och känner på alla fickor, och tror ni inte... i ett par jaktbyxor ligger min kära nyckelknippa! Gissa vem som ska få äta upp det här!...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Go get him!

2011-05-23 @ 22:24:27
Postat av: Kristin

Lite uppdatering om Kayla tack! Hur mår lilltösen och hur mår Mirre?! kram!

2011-05-24 @ 07:19:47
URL: http://ekens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0