Energi

Gårdagen var en riktig energiboost..

1. Den spenderades med min underbara Lindha som alltid ger mig energi.

2. Vi började med kaffe i solen, kaffe ger vilken tröttmössa som helst energi och man blir pigg, det vet alla.

3.  Vi tillsammans spenderade en liten summa på nya vårkläder, nya kläder = energi, det är vetenskapligt bevisat!

4. Vi åt en god lunch på stan... ja vitaminer och sånt ger ju energi såklart, det står på förpackningen.

5. Vi hälsade även på vårt gamla jobb i lekparken och blev överösta av energi och kärlek från alla barn.


När denna underbara dag var över åkte jag hem till bredden fylld av energi! Detta resulterade tyvärr i att jag låg vaken till fem imorse. Till slut lyckades jag somna framför en realityserie med enbart orangefärgade männsikor! Jersey shore på MTV? Idag är jag inte lika pigg, kaffe kanske?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kaffe is the shit!/F

2011-05-28 @ 12:55:49
Postat av: mirre

Vissa tror även att shit är kaffe ;)

2011-05-28 @ 15:53:00
URL: http://mirrepirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0