Det går lite fort nu..

Nu går det skrämmande fort här.. ena dagen har jag gått upp ett halvt kilo.. ok tänker jag, jag har ju ätit rätt mycket idag.. Dagen efter när jag ställer mig på vågen har jag gått upp ytterligare ett halv kilo! Nu börjar det kännas lite läskigt.. detta var igår... nyss ställde jag mig på vågen och tro sjutton att jag gått upp ett halvt kilo till!! Vad är det som händer? Det är drygt femtio dagar kvar till kejsarsnitt, om jag fortsätter i den här takten kommer jag gå upp 22 kilo till.. Det betyder att jag kommer föda ut en tioåring.. Det kan inte vara bra.


Kommentarer
Postat av: Petra

Haha jag det gör inget att du går upp när du har en sån där fin mage! Jag vill ta på! :P

2011-05-15 @ 21:58:06
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0