Azerbaijan

Igår var det Eurovision final! Vi satt såklart bänkade med godis, oliver, ost... Även om jag aldrig sjävmant valt att spela Erik Saades låt så drogs man ju med i tävlingen och den lilla patrioten inom mig dök upp från ingenstans. "JAAAA!... VAFAAAN! dom röstar ju bara på varandra dom där JÄVLA öststaterna!!...Jaaaa kom igen Sverige!!"... Ungefär så lät det, som värsta huliganerna satt vi i soffan. Någon i soffgänget, som inte ens sett alla bidrag, buade ut hela tävlingen och hade bestämda åsikter om hur det fuskades och var orättvist i denna JÄVLA tävling om inte Sverige fick poäng. Intressant människopsykologi...

Men helt ärligt... visst måste Azerbaijan ha vunnit bara för att folk gillar att säga Azerbaijan?!


Ikväll är det hockey, jag har inte sett en enda match, inte brytt mig direkt...men ikväll... då jävlar!!


Azerbaijan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0