Två hus

Neil tyckte det blev lite trångt här så han gick och köpte sig ett till hus! Med en pojke dessutom! Ja allt ska man väl prova på så man vet att man inte missar något!
Nej, skämt å sido så ska detta vara en investering.. och även om jag vet att det är det så kan jag inte låta bli att bita ner naglarna så fingertopparna blir alldeles blodiga! Varför ska jag oroa mig för minsta lilla? Ja ett husköp kanske inte går under kategorin "minsta lilla" men jag måste ta fram filbunkemirre.. åå om man ändå fick ta ett glas vin! Ett glas vin och en cigg så hade filbunkemirre hoppat fram medesamma! Nej hur va det jag sa?
-Allting ordnar sig och ordnar det sig inte så löser det sig ändå!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Filbunkemirre får vänta med å komma fram tills några månader efter bebis kommit fram. Du vet, sen ska hormonerna TILLBAKA oxå. En resa för sig ;-) KRAAAM

2011-04-28 @ 21:26:19
URL: http://ekens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0