Lördag morgon på Ackis..

Här vaknar man av bebisar som skriker, kan vara det mysigaste ljudet att vakna till. Kayla verkar svara dem med ett par ordentliga sparkar.. eller så ber hon dom hålla tyst, vad vet jag!
Varje morgon kommer sköterskan in och lyssnar på lillhjärtat med, jättemysig start på dagen, önskar jag hade en sån där mackapär hemma med. Neil försökte lyssna med en sån där vanlig doktorsgrej igår, det gick mindre bra, sen fortsatte han leva in sig i rollen som doktor och började lyssna på lungor och pratade med doktorsröst.. har jag sagt att det finns lite att göra här?

Nu inväntar jag familjen Vesterlund som kommer på besök idag.. Neil och Dallas är på fältträning, hoppas dom hittar någon pippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0