Lycka är..

Turen har vänt.. under en lång tid har oturen förföljt mig - det har varit veterinärbesök, punka på bilen o.s.v... Men idag vände det! Inne på Burger king förstod jag att turen har vänt då jag ska bära brickan från kassan och ser att kassörskan har lagt på en bearnais helt utan anledning, och inte nog med detta...det låg TVÅ chilli cheese påsar på brickan! Efter en snabbkoll av kvittot för att se att jag inte betalt för en extra påse puttar jag till neil så han nästan sätter colan i halsen då han tänker tala om misstaget! Jag föser ut honom framför mig med ett "håll tyst!" Väl ute berättar jag för Neil om vår lyckade beställning och hugger in på mina underbara små ostbollar, det är då jag upptäcker att det här är min dag, någon där uppe hejjar på mig just nu, och anledningen till det är det här..



En gigantisk Chilli cheese!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

ååååååååååååååååh. Chili cheese!!!! fyyy fan va gott! jag var tvungen att köpa det 2 ggr på 4 dagar i stavanger eftersom vi inte har det i förde!

2009-07-20 @ 22:44:44
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0