Jag har jobb!

Nu börjas det, vuxenlivet alltså. Jag har fått en tjänst till våren och i å med det så har jag resten av livet utstakat för mig. Arbeta åtta till fyra varje dag, fem veckors semester per år... två veckor på gotland, två i Danmark och så en vecka i fjällen såklart. Det va de.. inge mera snooza till klockan tolv på dagen, äta lunch framför tv:n och gå på fest på en tisdag.. nepp nu e mirre vuxen. Men vet ni? De gööör inge! För jag e tokglad att jag fick de jobb jag ville ha och längtar till att få sätta igång och göra nåt vettigt om dagarna.. Jag e gjord för att arbeta =)


Kommentarer
Postat av: Carin

Vad roligt!!!! GRATTIS:D

2008-11-28 @ 00:29:56
Postat av: Sofi

Välkommen till vuxenvärlden, Mirre!

Var är det du har fått jobb då?

2008-11-28 @ 07:59:53
Postat av: Mirre

Tackar =) Har fått jobb på en liten förskola i Uppsala centrum, en avdelning bara, himla mysig! =)

2008-11-28 @ 09:00:38
Postat av: Linnea

meh, fy vad kul! har annars hört att vi går mot mörkare tider här i sverige och att jobben försvinner i mängder och fort som tusan. skönt att framtiden är tryggad och tur att det har varit nån såndär babyboom så att såna som du (dvs förskolelärare då) behövs! kramen!

2008-12-27 @ 23:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0