Helg igen!

Vad fort veckan gick, konstigt att det känns som det går fortare när man jobbar och pluggar istället för att sova största delen av dygnet! Jag kommer bli åksjuk om det ska fortsätta i den här takten då jag börjar jobba!

Förra helgen va en riktig myshelg, vi var ute i skogen och grillade korv och sen på kvällen gjorde jag och Neil sushi, små å söta å himlans goda!
   

Igår var vi och besökte invigningen av nya Gränby köpcentrum, stor besvikelse -inga lindansare, jonglerande dvärgar eller gratis dricka, bara en hel massa människor i allt för trånga affärer. Men vi lyckades avklara alla miljoner julklappar som ska till USA. tyvärr räckte inte pengarna till julklappar åt er här hemma, vi får återgå till slöjdpresenter... smörknivar, juldukar och skärbrädor blir det i år ok?

Nu ska jag möta mamma på stan och visa henne vad jag vill ha i julklapp... tanken som räknas, eller hur va det?

God helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0