dagen..

En riktig hund dag idag.. först var jag med pappa och hans två hundar till veterinären, sedan till hundaffären för att köpa dyrt valpfoder..uscha! Sedan blev jag hundvakt, skönt när dom sov, desto jobbigare när jag skulle ut med alla tre.. en parkarbetare skrattade åt mig när jag trasslade in mig i alla koppel "många snören att hålla reda på" sa han å flina.. =)
Beställt lite grejjer från nelly.se, höll på att bli dyrt men jag raderade en hel del innan jag skickade iväg ordern =)
På den här sidan finns helt sjukt mycket fina kläder, tjejen som har webshoppen är bara 18 år, impressive! http://attraktivt.se/default.php?cPath=30
Jag ska beställa när det kommer in mera, hon måste fylla på snart! =) Nästan allt är slut..
Ikväll ska vi fira syrran, måste iväg och handla hennes present.. sista minuten, men jag vet vad jag ska köpa =)

Kommentarer
Postat av: sara

Åh hjälp va mycke snyggt det fanns på nelly.com.
Tack för tipset!
kram

2008-05-19 @ 22:59:24
URL: http://fredrikochsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0